28 november 2012

BOYS & GIRLS - profilen Natalie


Namn: 
Natalie Linda Marie Melin

Bor: 
Åmål

Familj: 
Mamma Laila, Lillebror Peter, Lillebror Andreas 
och Sambon Rickard

Arbetshistorik: 
Har varit på Boys & Girls sen jag gick på Frisörgymnasiet, praktiserade och arbetade extra redan under studietiden. Under en period var jag även en dag/vecka på Hårdesign i Åmål.

Fritidsintressen: 
Umgås med vänner och sambon

Favoritmat: 
Husmanskost

Personer jag beundrar: 
Äldre par, som går på stan hand i hand <3

Favoritdryck: 
Vatten ( gillar inte te och kaffe ! )

Film jag tycker om: 
Nya Falk-filmerna och Burlesque.
Gillade även Honey och Coyote Ugly

Låt jag blir glad av: Många...
men en är Don't you worry child med Swedish House Maffia
och Rihannas låtar!

Favoritfärg: 
Blå

När jag var liten drömde jag om att bli: 
Frisör, men även florist ett tag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar