17 juli 2013

Patrics sommar


Hej hej alla semesterfirare och underbara Boys&Girls kunder. 

Min tur denna vecka att blogga och jag tänkte börja med att berätta
 att jag har semester from torsdag nästa vecka till söndag v 31... 
Sen är det som vanligt igen.  

På semestern ska jag faktiskt till Oslo och kolla på Rihanna!
Kritiken har varit växlande,
 men Danmark älskade henne enligt Instagram och Facebook ,

så håll tummarna för att de ska bli bra. 


Stockholm blir det också, 
träffa vänner man inte hinner med annars och sen bara njuta av ledighet. 
Det är förhoppningsvis ingen nyhet att vi jobbar mycket och hårt under sommaren 
så ledigheten är välkommen.

Sommaren är kort var det någon som sa, så nu är det bara att njuta så länge den varar. 
Kramar från mig, så ser vi om det kommer något mer inlägg under veckan.

Patric

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar