5 december 2012

BOYS & GIRLS - profilen Sara



Namn: 
Sara Matilda Träff

Bor: 
Åmål

Familj: 
Mamma. Styvfar, Pappa och Syskon

Arbetshistorik: 
Arbetade på Salong Berit i Åmål på somrarna under tiden jag gick frisörskolan. Efter avklarat gesällbrev och student var jag på Stationsklippet i Bengtsfors en period, innan jag kom till Boys & Girls.

Fritidsintressen: 
Umgås med mina vänner och familjen

Favoritmat: 
Min egen kycklinggryta med grekisk sallad till

Person jag beundrar: 
De som uppfyller sina drömmar

Favoritdryck: 
Kolsyrat vatten och kaffe

Film jag tycker om: 
The Notebook och The lucky one

Låt jag blir glad av: 
Älskar Swedish House Maffia, 
speciellt Don't you worry child
Även Feel the love med Rudimental.

Favoritfärg: 
Svart och rosa

När jag var liten drömde jag om att bli: 
Lärare


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar