20 december 2012

BOYS & GIRLS - profilen Jessica


Namn: Jessica Lundbom Jensen

Bor: strax utanför Åmål

Familj: drömprinsen, mamma, bror
(och pappa på andra sidan)

Arbetshistorik:
Under frisörutbildningen arbetade jag extra på Salong Berit i Åmål/Säffle och på Christers hårvård i Göteborg. 
Efter skolan åkte jag till USA ett halvår och arbetade som aupair, därefter arbetade jag ett par år på en salong i Åmål innan jag startade eget.
Jag hyrde stol på 2 olika salonger i Åmål, innan jag 1999 startade egna salongen Änglahår.
Under tiden läste jag till Feng Shui konsult 
och kombinerade under några år.
2005-2007 drev jag butiken Vägvisaren och började samtidigt hålla kurser i meditation.
2007 började jag på Boys & Girls och kombinerar sedan dess min anställning hos Inger med att driva egna företaget Vägvisaren, där jag arbetar med Feng Shui, Meditation, Vägledning och håller föredrag och kurser i personlig utveckling. Jag är verkligen lyckligt lottad, som får arbeta med allt som jag tycker är kul!

Fritidsintressen:
Inredning & Trädgård, Läsa böcker, Se på film, 
Ladies Circle (förening)

Favoritmat:
en god köttbit, gärna vilt!

Person jag beundrar:
Oprah, Paulo Coelho
och alla människor som vågar leva ut sina drömmar!

Favoritdryck:
Vatten, Pepsi Max och rött vin

Film jag tycker om:
Sagan om Ringen- triologin, Walk the line, 
Pass it forward (Skicka vidare)

Låt jag blir glad av:
Favoritfärg:
Rosa och grönt

När jag var liten drömde jag om att bli:
Frisör eller Privatdetektiv


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar