9 december 2012

BOYS & GIRLS - profilen Inger



Namn: 
Inger C Lofterud

Bor: 
Säffle

Familj: 
Man, tre barn och ett barnbarn

Arbetshistorik: 
Har arbetat som frisör i trettio år. Inledde karriären på Salong Noblesse i Göteborg. 
Därefter åkte jag till Brasilien och drev egen salong, tillsammans med min dåvarande man under sex år. 
Därefter kom jag hem till Sverige och startade Boys & Girls.
Sedan 15 år tillbaka har jag även arbetat,
 som instruktör för Matrix Education Team

Fritidsintressen: 
Löpning & Gymmet,
och barnens fritidsintressen: 
Hockey och Konståkning.

Favoritmat: 
Havskräftor

Personer jag beundrar: 
snälla och ärliga personer!

Favoritdryck: 
Kolsyrat vatten

Film jag tycker om: 
Sommaren med Göran, Cockpit och Mamma Mia.

Låt jag blir glad av: 
The final countdown med Europe,
Greyhound med Swedish House Maffia.

Favoritfärg: 
Svart och vitt

När jag var liten drömde jag om att bli:
Idrottslärare



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar