16 maj 2013

Anna blickar tillbaka!

Nu har vi i och för sig visat lite löshår, men vi har ju visat en del som klippt kort.  
Jag tänkte dela med mig av en kommentar från en kund som löd ungefär:
- Klipp lite kortare, det gör inget, det växer ju ut och jag kanske hittar en bra längd på vägen ! 


Skön inställning,  jag måste ju medge att oftast säger jag tvärsom ;


 vi börjar så här, nästa gång kan vi ta kortare om du vill... :)

Och nu tänker ni säkert, varför har du så långt hår då? 
När ni på salongen, pratar så mycket om kort hår? 
Jo, men förr hade jag alltid kort hår, 


och nu har det växt ut och jag har hittat min trivsellängd på håret! ;)
(Eller så bryter jag trenden... :))

En liten tillbakablick i mitt frisyrliv...








Så nog har jag bytt frisyrer alltid ; )

Anna.P










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar