20 februari 2013

Farväl till tovigt och trassligt hår!

Jag tänkte jag skulle tipsa om en produkt, som vi fått in på salongen,
 som jag fullkomligt älskar!

Säg hej till... Tangle Teezer!

En unik hårborste, som varsamt reder ut dina tovor och gör håret trasselfritt och följsamt, utan ryck och slit. För mig som har ganska långt tjockt hår, och som även är lockigt och känsligt passar denna borste mig alldeles utmärkt!


Finns i två storlekar, en stor och en lite mindre med ett skyddande lock 
(smart om man vill ha med den i väskan)


Taggarna i borsten har olika längder, för att så försiktigt som möjligt,
 reda ut lite i taget och inte hugga längst in i hårbotten direkt.


Funkar lika bra på vått, som torrt hår.

Borsten säljs på båda salongerna, kom in och kika på den vetja!

Anna.J



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar