14 februari 2013

Tränar inför gesällen!

Hej alla goa glada, Patric här!

Igår hade jag min brudmodell Angelica här och vi försökte leka fram någon idé till mitt gesällprov, som infaller den 25 maj. Kul hade vi och här sitter hon efter en timme i torken.





Vi plockade ur spolarna lite försiktigt och började toupera, 
och detta med toupering mina damer och herrar, kräver sin man!
Inte så lätt som man kan tro att få till en stark hållbar frisör toupering! 


Tyvärr så blev jag lite väl inne i tänkandet, och lite tidsbrist på det, 
allt gick lite snabbare än planerat så några steg fick jag inte med på bild....





Det blev en lite mer romantisk version denna gång, 
det ska bli kul nästa gång och se vad vi ska göra då!


Tack för idag, Angelica, så syns vi om några veckor igen!

Patric

PS. Imorgon visar jag en kund, jag kallar mamma.
Jag ska klippa och färga och bryta en färgtrend... lite grann i all fall : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar