30 januari 2013

Anna's vardag!

Idag tänkte jag berätta en sak: 
Jag älskar mitt jobb och jag älskar mina barn!
Båda delarna ger mig mycket glädje och en del utmaningar!

Nu är det så att jag har mina barn varannan vecka, så när de är hos sin pappa så jobbar jag extra mycket! Måndag - lördag (10-19 vardagar och 10-15 lördagar). Så den veckan hinner jag klippa till extra många kunder ; ) och umgås med mina underbara kollegor : ).
Och veckan som jag har barnen, så jobbar jag torsdag och fredag 10-17. De veckorna är svårare att få tid hos mig, så tänk på att boka i god tid om ni vill klippa er hos mig!

Resten av veckan myser jag med mina barn. 
Eller ja, jag erkänner att allt inte BARA är mys, en grabb på snart 3 år med mycket "trotts" och en stark vilja och en 5årig grabb som tycker om att retas, mycket syskonkärlek, 
blir det med andra ord ; )  

Men de hör väl livet till med både upp och nedgångar, och man lär sig en del! 
Ha en underbar dag, och kanske är det dags att börja fundera på vårfrisyren : )

Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar