15 januari 2013

Resa till solen? Natalie tipsar!

Hej!

Nu när det är vintermånad, saknar man ju gärna solen & värmen en del. 
Som säkert redan många andra redan gjort, har jag bokat en vecka utomlands med två kompisar. Ska bli otroligt skönt : ) 
Jag tänkte att jag ville tipsa kanonbra produkter från Matrix, för just solsemestern!

After Sun Shampo:
är ett shampo som rensar hår som varit utsatta för mycket sol, pool & saltvatten. Det är ett återfuktande shampo, som vårdar och skyddar håret mot UV-strålarna. Pris 169 kr

After Sun Treatment:
är istället för balsam. En mer djupgående treatment, som skyddar även där mot UV-strålar & bygger upp håret på samma gång. Ska sitta i 1-3 minuter. Pris 169 kr

UV Protecting Sparkling Lotion:
är en leave-in kräm, som ger ljusreflekterande glans och utslätande finish. Kan användas både i torrt & blött hår. Kanonfin, eftersom det är lite skimmer i! Pris: 179 kr

After Sun Repair:
är en spray som vårdar, reparerar & lugnar hårbotten (bra om man har bränt sig). Stärker håret efter en dag i solen. Sprayas i nytvättat hår. Pris: 179 kr

Dessa produkter kommer jag att ha med mig för en veckas semester i Egypten, så mitt hår är lika fräscht som en utvilad och solkysst Natalie : D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar