22 januari 2013

Färgbomben!

Jag vill tipsa om världens bästa produkt till färgade hår, 
som behöver en uppfräschning!

REVLON's NUTRI COLOR CREAM


Den ger alla färgade hår en nyfärgad känsla, 
och det bästa av allt är att den fungerar också som balsam och är lätt att använda!
Färgbomben finns i 15 olika nyanser, allt från mörkt bruna, intensivt röda och 
blonda (för dig som vill ha en kyligare eller en mer guldig nyans).

Så här använder du den:
Schamponera håret med ett shampo för färgat hår. 
(jag föredrar Biolage Color Care Shampo) och handdukstorka håret.

Applicera sen valfri nyans av färgbomben
 (ca 4 pumpningar till axellångt hår och ca 10 pump till långt tjockt hår). 

Låt verka i ca 3 minuter.
Efteråt, är håret som nyfärgat!

Jag själv, har intensivt rött hår och använder nr.600 Fire Red. 
Jag skulle aldrig kunna ha en så intensiv, härlig röd färg om inte färgbomben fanns! 
Är många gånger min räddare i nöden!!!


Färgbomben finns både i kula och tub och finns hos oss på Boys & Girls:


Kulan kostar 259 kr
Tuben kostar 149 kr




Mitt favoritshampo kan du också köpa hos oss, för 169 kr!

Så var inte rädd för att färga håret i olika färger och testa nytt, 
med dessa produkter kan alla ha intensiva färger som alltid ser nyfärgade ut!

Lycka till!

Sara Träff



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar