17 januari 2013

Årets rookie!

Nu har vi en ny tjej i teamet! Mikaela går sista terminen på Frisörgymnasiet, men finns hos oss fredagar och lördagar. Du kan klippa dig hos henne, under våren, för endast 150 kr.
Idag får hon vara Boys & Girls profilen:



Namn: Mikaela Svensson

Bor: Säffle

Familj: Mamma, pappa och två bröder

Arbetshistorik: 
går just nu frisörgymnasiet på Nobel i Karlstad. 
Jobbade ca 2 år på McDonalds,
 innan jag började på Boys & Girls.

Fritidsintressen: kompisar, dator, serier och familjen

Favoritmat: Tacogratäng eller köttgryta

Person jag beundrar: Ärliga, som håller vad de lovar

Favoritdryck: Energidryck och vatten

Film jag tycker om: LOL, annars kollar jag mest serier

Låt jag blir glad av: Be alright med Justin Bieber

Favoritfärg: Svart och blått

När jag var liten drömde jag om att bli: Frisör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar